donderdag 30 januari 2014

Eentje voor de koude dagen..

Januari is een crisis maand op vlak van naaien :-/.Ben wat beetje ziek de hele maand januari.Hopelijk zal het snel beteren en kan ik terug invliegen in mijn erg gemiste hobby!

Na een paar ingenomen pijnstillers kon ik toch eens achter mijn naaimachine kruipen en dit heel geslaagde kaptrui maken voor mijn stoere jongen!
Hij was er superblij mee! En heeft hem heel netjes en flink 2 hele dagen gedragen ! (Op eigen aanvraag:-D)

-mooi mama,auko mooi! Zei hij!♡

(auko-auto),toen ik klein was heb ik gelijk mijn zoontje de letter "t"-"k" uitgesproken:-)

En dit is de graag gedragen kaptrui met graafmachines!

1 opmerking:

  1. Die zoon van jou is zo'n schatje! En je maakt de leukste dingen voor hem. Ik nomineerde je daarom voor de Liebster-award! Hopelijk komen er veel mensen naar je blog kijken! Ik ben alvast benieuwd naar je antwoorden... neem een kijkje op mijn blog, daar staat alles op te lezen!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen