zaterdag 7 juni 2014

Productieve momenten

Het waren maar 'productieve momenten', tussen de was en plas en vooral s'avonds wanneer de kapoen al in bed lag.
                                    *
Hij is pas met school begonnen en hij doet dat heeeel goed 😊,mijn grote flinke jongen!
Ik zal nu wat meer tijd voor mijzelf hebben (wat ik niet gewoon ben),en ik ben van plan deze tijd in nuttige dingens te besteden,buiten het koken en poetsen ....mijn hobby natuurlijk😄.
                                     *
Er was een feestje op komst en dat vroeg om een feestelijke outfit.Het is dan eentje voor mijn zoontje geworden , want had niet genoeg tijd en ook weinig inspiratie om ons hele gezin (maar 3 personen😄) aan te kleeden..

•een jacob broek en een theo hemdje voor Aydin

•Ook een paar tshirtjes opgepimpt met een leuk beeldje..

•Verder een schommelbank aangekleed met een dubbelzijdig kussen,
(zalig, lekker zacht 😊)

•Voor mijn 'tractor maniak' een tractor tshirt gemaakt,en zijn slaapkamer met leuke zelfgemaakte foto's opgeknapt,
(wat was hij  blij 😊)

•Een nieuwe jogging met leuke knielappen voor Aydin

•En eindelijk een sterren hemdje in aziatische leuk afgewerkt

•Ons nichtje heeft haar hand gebroken (ocharm beestje) en wij hebben haar beetje getroost met een wolkje kussen in haar livelings paars kleurtje😊

..dat was het voorlopig,
en nu de foto's van al mijn  nieuwe creaties:

Groetjes
Xxx

2 opmerkingen: