woensdag 4 maart 2015

Bon voyage lumiere..

..is de naam van deze prachtige stof van art gallery.
Toen ik hem in een webshop spotte wist is direct wat ik ervan zou maken.
Een trui voor mijzelf natuurlijk ! ;-)

De avond wou ik eigelijk aan iets aanders beginnen, maar de printer wou niet meewerken (inkt is opgeraakt op moment dat ik hem hard nodig had:-(, want er zit al een tijdje een leuk bloes model in mijn hoofd 'met een gratis pdf patroon).
Dan maar iets in een boekske zoeken..maar de patroon papier is ook al opgeraakt (goed bezig hier precies), dan maar een bestaand patroon nemen,die ik al meermaals heb gebruikt, en daarvoor heb ik deze leuke stof gekozen.

Het ging vlot, toen plots wist ik niet meer hoe ga ik de decolleté afwerken.
Dezelefde stof met print (als biesje)zag ik niet mooi uitkomen als en de bruine (stof met leder look (suède) rekt niet), wit of zwart paste ook niet in mijn ogen..dan maar hulp van een andere creatieve bezige bij inroepen:-D (hiervoor thx to Ellen! 'Mamadammeke')
Ik krijgde direct een reactie dat ik het met grijs moet proberen combineren.
En dit was het! En dit is het geworden! Ik vind dat een top combinatie!
Dat grijze boordstof geeft deze trui een sportieve look!, maar dat vind ik juist leuk! (Voor op de fiets dan!:-D!)

*er liggen hier nog heleboel leuke printjes om mijzelf beetje te vervennen!
Op naar de volgende!

*patroon, knipmode oktober 2014 (hertekend naar eigen smaak)
*bon voyage lumiere (art gallery), gekocht in een webshop stofopzolder
*bruine flappen (stof noemt suède...denk ik) gekocht op stoffencircus
*grijze boordstof gekocht bij Chelebel.nl



7 opmerkingen: