donderdag 30 april 2015

Spiderman golfke

Zo mooi maar o zo mooi is dat stofje!ik ben helemaal verliefd hier op de prentjes van spiderman!
Maar ja, wat had je verwacht van een mama van een stoere zoontje!

Ik zie dat  ook al allemaal  graag!

Ik wou ook geen gewoon tshirtje van maken,daarom maakte  ik ene met een col,met een grote losse col.

Zoontje eerste  reactie was: mama wow! zo veel spiderman's!!!
-haha,ja lieveke  alles voor jou!

Wij zitten nu in een fase van stoere robot, spiderman ,iron-man, hulk ezv..,als ik een stof met 'Avengers' tegen kom, amai!!daar maak ik iets moois van, dat beloofd!

*het stof!komt van Cas&Nina een toffe webshop met veel leuke stoffen!
*patroon is zelf getekend ,gebaseerd op een bestaand truitje

6 opmerkingen:

  1. Waaaw wat een mega cool stofje!!! Mijn zoon zou jaloers zijn! Hier zitten we in de fase van Transformers en Rescue Bots, daar heb ik van de USA ook een stofje van laten afkomen en ga een hemdje voor zen verjaardag maken.
    Maar deze spiderman is echt super!
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super stofje, en een overduidelijk blije zoon! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk dat ons zoontjes even oud zijn.. Wij zitten in dezelfde fase... :-) knap gedaan... Dit stofje ligt hier ook klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer! Heb ook nog getwijfeld, want Louise ziet graag Spiderman. Hier zou het dan wel een pj worden, want voor een manneke is dat schoon om mee buiten te komen, maar voor een meisje iets minder ;)

    BeantwoordenVerwijderen