zondag 11 oktober 2015

Drukke leuke weekend!

Ik ben altijd zo aant verlangen naar de weekend ,om nog meer tijd door te brengen met mijn kapoen'en ,maar ook om weer wat te kunnen naaien want daar heb ik de laatste tijd heel weinig tijd/krachten voor..

Wij hebben een heel gezellig  weekend achter de rug ,met een logement van ons 6jarig nichtje.
Veel gespeeld en geknutseld; -)
Het was superleuk!

Op het laatste dag had ik paar uurtjes me-time gekrijgen en kon ik nog iets op mijn naaimachine toveren;-)

*2 leuke stoere tshirts met lange mouwen voor mijn kapoen en een schattig maar ook stoer kleedje voor ons nichtje.

Ik ben voldaan!

..op naar de volgende!

maar eerst wat showen!

*patroon is eentje uit ottobre (meisje versie is verlengt tot een kleedje)

*busjes stof en de doodskopjes  Cas&Nina 

*konijnen stofje van bij stoffenspektakel 

*boordstoffen  van bij Cas&Nina 



***
Heerlijke dessert mag niet ontbreken  in het weekend!;-p
*een gecarmeliseerde vijg op een bedje van griekse joghurt met honing en okernoten bestrooid met zwarte peper..jammie


3 opmerkingen:

  1. amaai, jij naait veel op een korte tijd. dat is nu iets wat ik niet zo snel kan.
    jammie dat dessert ziet er heerlijk uit. Dit at ik nog nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze waren al eerder geknipt hoor,ik naai redelijk snel (al zeg ik het zelf)maar gemakkelijke spulletjes zoals truitjes, tshirtjes (sowiezo tricot naait super gemakelijk vind ik).
      Het dessert is "overheerlijk"ik maak hem minstens 1x per week(ben verzot op vijgen).

      Verwijderen
  2. Leuk gedaan, die shirts! En dat dessertje ziet er overheerlijk én gezond uit!

    BeantwoordenVerwijderen