zondag 6 december 2015

Pied de poule

Ohh ik ben altijd zo blij als er nieuwe zelfgemaakte kleedingstukje van onder mijn naaimachine rolt ;-)
Dit keer een truike voor mijzelf  in een prachtig pied de poule tricotje.

Patroon is zelfgetekend /overgetekend van een bestaand truike van mij..en al meermaals gebruikt.

De mouwen beginnen ook al iets lager eigelijk ,vanaf de oksels (is niet te zien op de foto,het lukte mijzelf niet om dat goed te fotograferen,en de selfiestick..ahh die ligt daar ergens,he :-D).

Ik werkte de trui vanaf de schouders tot aan de einde van de mouwen met een zwarte tricot streepje ,met metalen/plastieken stippen in voor een stoer effect!
(dat stukje stof kocht ik ooit eens van bij een een dame met andere restjes..altijd bruikbaar  zoals je ziet ;-))

Het is warm, soepel en nieuw lievelings truike ...alweer, die zeker veel gedragen zal worden.



*en zoals in het weekend ,hoort bij ons iets zelfgemaakt lekkers  bij. ..
-heerlijke pannenkoek met ijs en zelfgemaakte slaagroom
-een koude quarktaart met aardbeien in een aardbeigelatine en een slaagroom op ..
...nom..nom...nom..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten