woensdag 27 augustus 2014

Stoere jogging☆

Het volgende winterse project 'moderne kleertjes' is een stoere jogging setje.
Dit keer heb ik joggingstof gecombineerd met katoen (leger print op de ruggedeelte, knielappen en zakje van achter op de broeken) en ook lederen ster (op de voorpand van de trui en een grote zijzak van de broeken).
Ik vind dat weer een geslaagde combinatie.
Trui kan ook appart gedragen worden bij een jeans of geklede broek.Het staat mooi bij beide.

Als ik eerlijk moet toegeven sinds de nieuwe 'moderne kleertjes' die ik onlangs gemaakt heb krijg ik steeds een goede reactie van mijn (3jaarig zoontje) hij past ze ook heel graag en wil ze niet meer uitdoen 😄.
Ik heb dus zijn smaak gevonden!
Geen te drukke printen/kleuren/ook geen retro maar stoer en modern en vooral gemakelijk!

                                 ***

1 opmerking:

  1. Heel leuke jogging! Vooral de trui vind ik erg mooi, met die "schouderlapjes" en blauw doorstikt. Knap! Trouwens, mijn 3-jarige is ook erg kieskeurig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen