zaterdag 6 december 2014

Warme truitjes

Nog eens wat truitjes gemaakt voor de kapoentjes.
Twee truikes maakte ik in joggingstof en op elk voorpand stikte ik  extra een tricot met een leuk printje.
De laatste maakte ik in lekker zachte teddy fleece , afgewerkt met roestbruine joggingstof.
Ik ben verliefd op al deze truikes!
De kindjes zij ook superblij mee!
Op naar de volgende!

Joggingstoffen gekocht op stoffenspektakel
De prachtige tricotjes kocht ik bij Klijntje.be
Boordstoffen, thuis vorrad
Teddy fleece kocht ik in een winkel in Alken

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke teddy fleece! En de andere truitjes zijn ook heel mooi. Ik ben fan van al je truitjes! Ik probeer zelf ook alles net wat anderd te doen dan de rest. En allemaal heel netjes afgewerkt! Heb jij les gevolgd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ma marijke! Ik heb kleeidng gevolgd in Polen , maar wij hebben daar vooral werkkledij gemaakt.Dus ik heb eigelijk zelf vanalles geleerd.Ik ben ook een perfectioniste , het moet bij mij alles perfect zijn.

      Verwijderen
    2. Je ziet dat je ervaring hebt! Hier is het zelfstudie. Maar ik leer steeds meer bij. Het is een passie! :-)

      Verwijderen
  2. Coole trui'tjes, vooral die met die vliegtuigen, speciaal! Die kan er weeral tegen voor het koude weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weeral eens heel mooi! Die met de vliegtuigen heb ik gisteren ook geknipt voor mijn zoon. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi en weeral zo netjes alledrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die stof van dat laatste truitje is echt on-wijs cool! heeft ie ook een naam?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die stof van dat laatste truitje is echt on-wijs cool! heeft ie ook een naam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De laatste trui /stof is een fleece. Ik kocht deze in Alken in een stoffenwinkel ( weet niet of de stof zelf een naam heeft)

      Verwijderen